niedziela, 4 listopada 2012

Jesienne nowości w anuszkowych torbach

Pomijając specyfikę tego jednego wyjątkowego dnia, z utęsknieniem wyczekiwałam nadchodzących kilku wolnych chwil. Ręce aż mi się paliły do pracy, nie wspominając o głowie pełnej nowych pomysłów. Oprócz nowych grafik, pojawiły się pomysły na nowe "modele", ale o tym za chwilę.
Na pierwszy ogień wystawiam Perfekcyjną Panią Domu, która wg. pewnej osoby miała nosić tytuł: Wreszcie odnalazłam swoje miejsce na ziemi. Chyba nie muszę mówić, że ową osobą musiał być oczywiście mężczyzna ;) 
Perfekcyjna Pani Domu :) 


A tutaj wspomniana nowa wersja torby z cieplutkim wnętrzem.  Do środka wszyłam coś na kształt podszewki, która nie tylko uatrakcyjnia torbę, ale i dodatkowo powoduje, że  będzie ona jeszcze solidniejsza. Nowe modele planuję zaopatrzyć w kieszonkę i może w jakieś ciekawe zapięcie.

Poniżej przedstawiam Wam retro przystojniaczka ;) 

Hello handsome ;)

 "Plotkara" - wstyd albo i nie wstyd się przyznać, ale chyba nigdy nie widziałam tej produkcji. Jednak bardzo  spodobała mi się koncepcja połączenia retro grafiki z popularnością wspomnianego serialu.

Gossip girl
 U pana poniżej powstanie najprawdopodobniej jeszcze jakiś napis adekwatny do nastroju owego dżentelmena. Na razie miejsce to wypełniają okulary po ukochanej babci.
Angry man
Większość toreb zrobionych jest z surówki, jednak kilka uszyłam z grubego zasłonowego materiału i efekt wg. mnie przeszedł najśmielsze oczekiwania :P 
Podczas tego krótkiego urlopu powstało jeszcze kilka toreb, ale czekają w kolejce twórczej na wymyślenie nowego tła do zdjęć. Obserwujcie zatem blog, a niebawem wrzucę nowe fotki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz